Olen siis ottanut pankkeihin yhteyttä ja kysellyt asuntolainaa, yhden asunnon jo löysinkin mutta pientä varausta oli kuitenkin. Miten pystysin hoitamaan sen suuruisen lainan ja kaikki tulevat remontit samoiten olen miettinyt pitäisikö kuitenkin mennä vuokralle?
Tämä myytävä asunto jota kattelin olisi muuten ollut hyvä mutta ehkä kuitenkin liian kallis vaikka pankki lupasikin minulle lainaa enemmänkin ja miten lasten koulumatkat koska he kuitenkin joutuisivat ylittämään suht vilkasliikenteisen kadun.

Tänään sitten päätin soittaa yhdestä vuokra asunnosta joka on juuri siellä jonne halusinkin ja aivan koulun vieressä, noh....asunto on edelleenkin vapaa ja vuokranantajat päättivät laittaa asunnon vuokralle...mutta olisivat kuitenkin valmiit myymään minulle tuon jos vain haluan :) ja hintakin olisi 23 000€ halvempi kuin se edellinen jota pähkäilin :)

Sunnuntaina menen käymään paikanpäällä ja aluksi tehdään vuokrasopimus ja kun olen saanut raha asiat järjestettyä ja tämän nykyisen asunnon myytyä niin voisin ostaa ihka oman :) ja aivan yksin :D LOISTAVAA :D