Tänään ukko soitti ja valitti että hän ei halua mennä huomenna töihin, työpaikka on ihan paska ja siellä on paskoja ihmisiä.
Sanoin hänelle että onhan hänen uusi tyttöystävä töissä ja pääset taas puhumaan hänen kanssaan ja kerroin myös että työkaverit olivat nähneet tämän tytön koko ajan puhelin korvassa kun hän oli ajanut ohi ja niin he olivat tejneet koesoiton ukolle jolla oli puhelin samaan aikaan aina varattuna.
Siitäkös ukko riemastui!!!! ensin oli todella puolustuskannalla ja sitten tuli manauksia ja loppupelissä kaikki oli minun syytäni!!!
Ukko oli kuulemma tehnyt asiat ihan oikein ja sääntöjen mukaan eli mennyt tytön kanssa treffeille vasta kun oli palauttanut työvaatteet toimistolle!!!!!WHAT!!!!! joo entäs me.....perhe??????

Samalla sain kuulla että töissä kaikki puhuvat paskaa minusta ja saan puukkoa selkään koko ajan.......mutta enempää ukko ei tarkentanut vaikka kysyin....on kuulemma mun oma asia ottaa selvää....

Joskus vuosia takaperin otin puheeksi sen kun ukko ei keskustele kanssani mitään ja sillopinkin hän jotenkin käänsi asiat aivan päälaelleen ja syy oli minussa ja kukaan töissä ei voi minua sietää!!!!

nyt kun olen lähdössä täältä pois niin on se kumma kun työkaverit soittelevat ja pyytävät minua jäämään ja yrittävät muuttaa mieleni muuton suhteen......

Kun 4 vuotta sitten minulla loppui hoitovapaa ja palasin takaisin työpaikalle niin tämä ukon uusi tyttöystävä oli haukkunut minut ja sanonut että "minkä hiton takia ton piti tänne tulla, oliko pakko tulla tänne kyttäämään!!"

itse olen ollut talon kirjoilla 10 vuotta ja tämä tyttö 5 vuotta.

Kun tulin takaisin ja tämä tyttö oli niiiin ystävällinen ja utelias.....hän kysyi "mitä mieltä ukko on kun tulet takaisin töihin?"
Sanoin hänelle että Miksi hitossa kysyisin ukolta lupaa???mä en tarvi kenenkään lupaa yehdäkseni töitä...
seuraavana päivänä tämä tyttö oli mennyt toimistolle ja sanonut ukolle
"miltäs susta nyt tuntuu kun sun vaimos haukkuu sua pitkin työpaikkaa?!
ja tietenkin ukko soiotti mulle ja huusi ja haukkui.......
oli hirveen kiva kun olin ihan pihalla koko asiasta...

Ukko oli muuten varoitellut tästä tytöstä kun palasin takaisin töihin , että hän on kova puhumaan paskaa ja valehtelee minkä kerkee....