Pakettiautoja oon kovasti ettinyt mutta piru kun on kallista, löysin onneksi hertziltä pakun mutta aika epämääreset sivut ja selitykset...

Eilen ukko oli pistäny mukulat hoitoon että ite pääsee uuden naikkosen luokse ja nyt on selvinnyt että ne on jo harrastanu vaaka mamboa.....hyi helvetti :( sinne se jäi myös yöksi.... nyt tuli meinaan kiire muuttaa, eilen kuvotti niin paljon kattoa ukon naamaa ja sen sillisilmiä....

Ukko tosiaan yrittää olla vittumainen mulle....ensin se oli luvannut pesukoneen meille koska me tarvitaan sitä lasten kanssa enemmän, mikä on myös totta.
lapsille ukko oli luvannut pleikkarin......
minä vuorostaan lupasin jättää ukolle keittiönpöydän,sängyn ja sohvan...
Ukko tosiaan alkoi taas vittumaiseksi ja kielsi antamasta mitään omaa ja maksamaansa,....jokainen ottaa sen tavaran minkä on itse maksanut....
sopii mulle :D
eli ukolle jää kämppään vain omat stereot,tietokone ja tietokonetuoli :D :D :D

Tuokin vittuiluyritys kalahti siis ukon omaan nilkaan :D :D :D saas nähdä koska se taas yrittää sovintoa  ja saada huonekalut itellensä :D

Mä oon todella niin kypsä sen mielialan vaihteluihin.....mihinkään ei voi uskoa.

Sitten siihen eiliseen naimareissuun :D olikohan tää uus "nainen" puhkonu kondomit ennen toimintaa :D kuten oon jo muistaakseni aikasemmin kertonut niin tää eukko haluaa lapsen mutta ei miestä,,,ja se lapsi hankitaan vaikka väkisin :D 
sääli sitä lasta joka joskus saa alkunsa.
Jos ukosta tulee sen lapsen isä niin.....huh,huh, eukko potkii ukon pihalle samantien kun testi näyttää plussaa....ja mun luo o  ihan turha tulla itkemään.
siinähän makselee 3 lapsen elatusmaksut ja sitä viimesintä mukulaa tuskin tulee ikinä  edes näkemään.