No niin, koulu on aloitettu ihan kunnialla ja hauskaa on :)
Tosin tuo ex-ukko välillä piinaa aivan riittämiin, eräs päivä hän soitti minulle 34x 2h aikana......sairasta.
Hän pit'ää minua jonkinlaisena sylkykuppina ja aina pitäisi olla puhelimen päässä heti vastaamassa jos herra sattuu soittamaan, jos en vastaa niin tekstiviestiä tulee perään ja uhkaillaan taas kerran asianajajilla ym....

Sattui tässä eräs hauska keskustelu ex-ukon kanssa joka kiukutteli jälleen kerran elatusmaksuista.....
hän oli kuulemma käynyt juttelemassa erään tuttunsa kanssa joka on lastenvalvoja....hän sanoi ukon maksavan aivan liikaa elareita.....noh....kysyin kuka tämä lastenvalvoja on? ukko ei suostunut kertomaan koska tämä "lastenvalvoja" oli sanonut että minulle ei saa paljastaa hänen nimeään??????

Olen tässä listannut ex-ukon kavereita......joita löytyy nykyään paljon eli on lastenvalvojaa, asianajajaa, sisustussuunnittelijaa ym..... on sinänsä hassua koska ukolla ei ole kavereita paitsi niitä jotka ovat samalla työpaikalla :D ukko on taas ilmeisesti kerran unohtanut olleensa minun kanssani 10 vuotta ja sama aika olemme olleen samalla työpaikalla :D eli minulle voi puhua vaikka mitä soopaa ihan pokkana :))

Minun kuulemma KUULUU olla kiinnostunut HÄNEN asioistaan koska minä saan häneltä elareita...

Kävin tuossa jokin aika sitten hakemassa loput tavarat asunnolta.....ukko ei voinut auttaa minua irroittamaan kattolamppuja....koska miksi hänen kuuluisi auttaa mia missään.
Sain taas kerran kuulla uhkailuja ja syytöksiä ym....voitte uskoa että oli kiire lähteä  pois sieltä..

Pihalla ex tuli vielä saarnaamaan minulle....minun ei tarvitse hakea/löytää ketään isäkandidaatteja!!!
joopa....ukolla itellään on uusi tyttöystävä mutta minulla ei saisi olla ketään...no en tosin ole edes etsimässä, niin tarpeekseni olen saanut miehistä.

Olin viikonloppuna tapaamassa serkkuani, ukko tiesi että olen lähtenyt viihteelle niin johan alkoi puhelin piippaamaan koko illan....lapsista tuli kuvia monta sataa....sama juttu on ollut aina ennenkin jos olen lähtenyt juhlimaan tai ihan vaikka vaan tapaamaan ystäviäni.....kuvia tulee ihan solkenaan....