Eli olen tavannut miehen joka oli ihan mukava.....huom.oli.... Meille tuli riitaa tämän miehen kanssa seksistä, emme ole vielä harrastaneet emmekä harrasta!
mutta kuitenkin, kaikki asiat pitää kuulemma mennä niinkuin minä haluan! Ja minä kuulemma syytän häntä! Jaa, niinkun mistä....eli kyse on kondomin käytöstä, minä en lähde sänky hommiin ilman kumia ja se on fakta... 
Tämä mies on nyt laittanut minulle viestin kyseisestä asiasta...minun pitää miettiä mitä minä haluan ja kun olen valmis tekemään kompromisseja voin siitä hänelle ilmoittaa....no sitä päivää tämä kyseinen mies saa odottaa....
minun pitäisi luottaa varmoihin päiviin...jotka ovat KUULEMMA 100% varmoja....  Ja tämä mies on kehunut ettei ole käyttänyt kumeja 15 vuoteen...ties mitä tauteja sillä on.... Mutta odotellaan seuraavaa sankaria.......toivonsa tässä kyllä menettää....