Tässä on ollutkin jo pitkä aika kun olen kirjoittanut mutta päivitetään tapahtumia...

Eli nyt on käynyt nii että tämä ex-mies on jättänyt tämän naikkosen ja haluaa nyt minut takaisin....HAHAHHAHHAAA.
Joo...ei sitten ikinä :D 
Ukko soittelee joka päivä ja vannoo palavaa rakkauttaan, mutta eipä tehoa kaiken paskan jälkeen mitä olen kokenut.

Sitten......kuukausi takaperin sain facebookiin viestin.....joku mies oli nähnyt minut kaupassa ja ottanut selville kuka olen ja lähettänyt minulle sitten viestin.....Voitte kuvitella että olin yllättynyt :D

Olen muutaman kerran tavannut tämän miehen ja ihan mukava hän on...mutta.....en tiedä onko minulle tullut jonkinmoinen itsesuojelu ajattelu päälle...tai miten sen nyt sanoo...mutta kuitenkin, yritän koko ajan etsiä jotain vikaa tästä miehestä...en ilmeisesti ole valmis uuteen suhteeseen tai sitten kaikki vain johtuu minun ihme neurooseistani....how knows..

Nyt täksi viikonlopuksi tämä mies oli suunnitellut ruokaa,elokuvaillan ja rentoa oleskelua......
eilen jätin menemättä, sanoin kyllä ihan suoraan...
ja tänään sitten jätin myös menemättä...ilmoittamatta mitään....HYI MINUA!!!!!!

Sitten näistä mieshen vioista.....no luonteessa ei ole sillain mitään vikaa...paitsi.....hän on asehullu!!! ja minähän en ala oleskelemaan kämpässä jossa on aseita!!!
Hänellä on 2 palveluskoiraa.......ne ovat pelottavia.....he saavat nukkua sängyssä...enhän minä sellaiseen voi mennä. Ja kerrottakoon tässä myös että minulla on bakteerikammo, mutta kuitenkin , entäs kesällä.....sänky täynnä punkkeja :/ 
Minulla on ihan kissa ja ne koirat varmaan tappais sen.....

Olisi ollut kyllä asiallista kertoa tänään että en mene sinne mutta en jaksanut kuunnella sitä kerjäämistä....

Tiedän olen paska ihminen mutta olen nyt nauttinut tästä vapaudesta....kun vain vielä pääsisi vapaaksi noista neurooseista.....