Itselläni on asiat suht hyvin, olen vihdoin ja viimein pääsemässä miehestä eroon....kun hän lähtee tämän uuden tyttöystävän luokse olen iloinen ja tyytyväinen, kun mies taas illalla soittaa ja ilmoittaa tulevasta kotiin.......minulle tulee henkisesti niin pahaolo......en osaa edes kuvailla tunnetta mutta esim. viime yönä kun olin omassa huoneessani ja mies omassaan piereskelemässä....olisin voinut oksentaa!!!
Kuukauden tätä paskaa joutuu vielä kestämään.......
Entäs kun menen takaisin töihin....olen ollut nyt viikon sairaslomalla.....tämä tyttö on siellä naureskelemassa vahingoniloisena......
tosin tuskin hän kauaa naureskelee kun huomaa mihin soppaan on  itsensä pistänyt.....entäs tämä ukko sitten....

Tyttö on monta vuotta jo mainostanut töissä että hänellä on kamala vauvakuume, hän haluaa vauvan mutta ei miestä...
Ehkä hän siksi pokailee myös varattuja perheellisiä koska tietää heidän "tavaransa" toimivan kuten myös esimiehen tittelin kiilto silmissä.......tämä on minun päätelmiäni...kuten myös monen työkaverin....

Mutta ah kun se vapaus viimein koittaa niin yhtäkään miestä en ota nurkkiin pyörimään......
Tosin kuukaudessakin voi tapahtua vaikka mitä...........