Eilen laitoin ilmotuksen kämpästä ja heti tuli vastaus :) ite oon nyt laitellu kämppää kuntoon jo 2 viikkoa ja tänä aamuna pamautin maalikauppaan ja aloin taas fiksaa paikkoja+ hommasin kaikki tarvittavat paperit joita asuntokauppoihin tarvii.
Ukko siivos kylppärii huomat 30min ja alko valittaa että "ei tätä kämppää saa kuntoon näin nopeesti","mä en jaksa siivota", "vittu mua ei kiinnosta!!!".....hahhahhha...ukko kun ei jaksanu siivota omaa huonettaan niin täähän FIKSUNA "MIEHENÄ" sano että laittaa huoneensa oven kiinni kun mahdolliset ostajat tulee käymään!!!!!
Voi äly hoi......kait ne nyt haluaa kattoo jokaiseen huoneeseen....eihän nyt kukaan osta sikaa säkissä...paitsi ukko!!! :D



Ite oon ollu 16h työvuoroja töissä ja kotona tosiaan siivonnu ja rempannu minkä kerkeen ja hyvin jaksaa ihan silläkin että kämppä menis nopeesti kaupaks, mutta toi saatanan vätys rupee hikoilee ja valittaa ihan pienestä!!!
sitten aloin ottaa lisäkuvia kämpästä ja ukko kävelee perässä..."et kai sä nyt tosta ota kuvaa!", "miks sä nyt tollai otat!","toihan on ihan törkeennäkönen!"

Mä niin odotan sitä kun pääsen muuttamaan, ja yhtäkään ukkoa en ota elämääni jolla on yhtä negatiivinen asenne kun tolla ex:llä.

Eilenkin ukko heräs päivällä ja kamalalla kiireellä piti lähtee uuden tyttöystävän luokse....

Olipas sekavaa tekstiä taas....mutta sainpahan purettua pahimmat kiukut :D