Tänään oli aika lastenvalvojalle ja piti laatia yhteishuoltosopimus......asiasta ilmoitin jo viime viikolla ukolle ja tänä aamuna  muistutin asiasta......ja mitäs siitä syntyi...riita taas kerran.

Kun olin ilmoittanut asiasta ukko meni laittamaan pyykit koneeseen ja tuli minulle valittamaan että hän ei pääse tulemaan kun ei ole puhtaita vaatteita.....siis hetkinen.....ukolla on kappi täynnä vaatteita ja sängyllä ja tuolilla iso kasa kun kaikki ei mahdu kaappiin.....ja kuitenkaan ei ole vaatteita...
Kun asia oli kiinni jostain housuista tarjouduin ostamaan ukolle uudet farkut että hän pääsisi tulemaan.....no eihän sekään sopinut ja nyt alkoi vänkää vastaan että olisi pitänyt ilmoittaa asiasta paljon aikaisemmin.....mähän kerroin jo viime viikolla!
Ajan varasin tälle päivälle koska kummallakin on vapaapäivä eikä muuta ohjelmaa ole......taas tuli huutoa että kaikki asiat pitää aina mennä mun tahdon mukaan.....
olisko se ollut sitten parempi olla ensin 16h töissä ja nukkua muutama tunti ja sitten mennä sinne lastenvalvojalle....
tosin siinäkin vaiheessa olisi tullut muita tekosyitä että ei mukamas pääse....

Eli lopputulos on taas kerran se että minä olen se paska ämmä....

Ukko oli lähettänyt lastenvalvojalle sähköpostia ja kertonut että ei pääse koska sai tiedon vasta 2 h ennen sovittua aikaa......just joo!!!

Tein niin tai näin aina teen väärinpäin....

Kotiin tullessa ukko puhu äitinsä kanssa ja surkutteli kamalaa elämäänsä ja ja kamalaa ex-vaimoonsa joka on täys paska....

Mitähän tästä vielä tulee......