Eilen lähti ensimmäinen muuttokuorma uuteen kotiin ja mä olin tyytyväinen..... kunnes tulin kotiin...
Ukko oli taas vaihteeks kännissä alkoi syyttämään mua aivan ihme asioista ja alkoi vaatimaan maksuja aivan kaikesta mahdollisesta....

Ukko on todellakin ottanut elämäntehtäväkseen hankaloittaa mun elämää.

03.00 ukko hajoitti vaatekaapin oven joka lähti saranoiltaan irti, ja yhdessä vaiheessa ukkolla oli sellanen ilme että kohta mä saan turpaani...

Kyllä täällä on turvallinen olo......todellakin!!

Tänään kävin lääkärissä ja kerroin koko tarinan.....lääkäri toisti kaiken kertomani.....
miten se voi olla että kun kuulee samat asiat toiselta se kuulostaa todella pahalta, olenko mä tosiaankin niin tottunut tähän helvettiin että en näe todellisuutta???

Jos joku minulle tulisi kertomaan vastaavaa niin käskisin lähteä samantien pakoon....miksi mä en tee niin???
aina keksin joitain tekosyitä ja jään tänne saamaan lisää paskaa niskaani....

Mutta jos nyt hyvin käy niin muutan heti maanantaina pois täältä....onhan tässä viikonloppu aikaa kuskata tavaroita...